Contact Us - お問い合わせ
Please contact us first by inquiry form or phone.
まずはお問い合わせフォームまたは電話にてご連絡ください。
interview - ヒアリング
A representative will contact you to confirm the current status and discuss your needs.
担当者よりご連絡させていただき、現状の確認やお客様の要望などをお伺いいたします。
Proposal and estimate - ご提案・お見積り
We will propose the best plan and estimate for you based on the content of the hearing.
ヒアリングした内容を元にお客様にベストなプランとお見積りをご提案させていただきます。
Contracts & Orders - ご契約・発注
We will sign a nondisclosure agreement and other contracts necessary for placing an order.
秘密保持契約など、発注に際して必要な契約をいたします。
Service Offerings - サービスのご提供
We will perform the work based on the contents of the proposal.
ご提案させていただいた内容にて業務を実施いたします。
Confirmation and delivery - 確認・納品
The client is asked to check the deliverables. If necessary, revisions will be made and the product will be delivered.
成果物に対して、ご確認いただきます。必要に応じて修正を行い、納品となります。
Payment of Deposit - ご入金
Invoices will be issued at the end of the month of delivery, and payment should be made at the end of the following month.
納品月の末締めで請求書を発行させていただきますので、翌月末にてご入金願います。

We can meet with you online.オンラインで打ち合わせできます

  • We can share our computer screen with you and explain while looking at the documents.パソコン画面を共有し資料を見ながらのご説明が可能です
  • We can talk to you as if we were actually meeting you.実際にお会いしている感覚でお話できます
  • Phone/email/chat also available電話/メール/チャットもご利用いただけます